چگونه از اعتیاد به مصرف خوراکی های شیرین رها شوید

اعتیاد به خوردن مواد غذایی شیرین در ایران به نوعی اعتیاد تبدیل شده است آماری که هر روز بیشتر شده و  افرادی که دوست دارند روزانه از مواد قندی بیشتری استفاده نمایند بیشتر افراد در جهان معتاد به مواد قندی می باشند این نوع اعتیاد باعث می شود حالت خستگی و سرگیجه در افراد شایع باشد و قند خون بدنشان خیلی کمتر شود در ادامه به بررسی رهایی از اعتیاد به خوراکی های شیرین خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

زنانی که به مواد قندی معتاد هستند نه تنها چاق نیستند و بیماری دیابت ندارند بلکه به بیماری های عفونی و کیست تخمدان و سینه مبتلا میشوند و عفون در واژینال آنها شایع می باشد.

رژیم غذایی متعادلی داشته باشید و قند و مواد غذایی شیرین کمتر استفاده نمایید روزانه قندی که مصرف می نمایید را کمتر نمایید  تا به وضعیت دلخواه در خونتان برسد.

در سه روز اول ترک اعتیاد به قند نباید اصلا از قند و مواد قندی استفاده نمایید برنج، نان و موادی که دارای نشانسته میباشد را نیز میل ننمایید چون می خواهید سمزدایی نمایید.

شیرین کننده های مصنوعی کالری ندارند و بهتر است در این چند روز اول نه مواد قندی مصنوعی نه طبیعی استفاده نمایید .

شما می توانید در طول یک ماه اعتیاد به مواد قندی را ترک نموده و بین ۲ تا ۹ کیلو وزن بدن خود را نیز بااین کار کم نمایید پوست شما شاداب تر خواهد شد و دیگر احساس خستگی نخواهید کرد.

 

مطالب مرتبط